Wednesday, January 4, 2012

Zimowy Domek 2


















Na dzien dzisiejszy mam wyszyte tyle. Oczywiscie nie oczekiwalam ze zdaze na Swieta, poniewaz przylaczylam sie do SAL'u baaaaardzo pozno, ale nie przejmuje sie tym. Bardzo fajnie sie to to wyszywa, a wzor nadal mi sie bardzo podoba. Troszke trudno to zobaczyc na zdjeciu (w realu widac lepiej), ale uzywam dwoch kolorow, kremowego i bialego. Domek, gwiazdki i linie proste sa snieznobiale, a esy floresy i ramka wokol domku sa zolto-kremowe. Wersja jednokolorowa wydawala mi sie troszke zbyt... 'plaska'.  Takie lekkie przelamanie bieli kremowym dodaje obrazkowi dodatkowego, choc subtelnego, wymiaru. Snieg ponad domkiem chcialam wyszyc koralikami, ale teraz mi sie wydaje, ze jednak wyszyje na bialo, bo te koraliki beda wygladaly ni przypial, ni wypial.  :-)

4 comments:

  1. Brak mi słów, domek zachwycający !!!!

    ReplyDelete
  2. bardzo fajny Teodorek ;))) lubię takie graficzne wzory

    ReplyDelete
  3. Śliczny domek,taki delikatny.Wzór na szalik ciekawy i taki trochę inny,fajnie wygląda:)
    Pozdrawiam

    Małgosia

    ReplyDelete
  4. przepiękny kolor płotna i jak równiutko estetycznie wyszywasz :) efekt bedzie powalający
    ja tez dołaczyłam do tego salu, wyszywam na czerwony płotnie :)

    ReplyDelete